De, van oorsprong, Utrechtse hospitality onderneming is een pionier als het gaat om MVO. Dit doen zij door te specialiseren in het ‘people’ aspect van duurzaamheid, ook wel ‘sociaal inclusief ondernemen’ genoemd. The Colour Kitchen biedt mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt de kans om een opleiding te volgen en zich als mens en medewerker te ontwikkelen.
ESFM Nederland heeft haar MVO-doelstellingen gebundeld in #NULA. Het duurzame gedachtegoed van NULA is gebaseerd op de 3 pijlers: Milieu, Mens en Maatschappij. Vanuit de pijler Mens & Maatschappij zetten wij onze expertise en ons netwerk in voor gelijke kansen en sterke communities. Om duurzame impact te kunnen maken, richten we ons op een diverse en inclusieve werkomgeving met gelijke kansen voor iedereen. We dragen bij aan een sociaal veilige werkomgeving, waarin alle (toekomstige) werknemers tot hun recht komen.
“De samenwerking met The Colour Kitchen past perfect binnen het NULA gedachtegoed en onze bedrijfscatering concepten, en biedt een nieuwe vorm van Social Return. Hiermee hebben we echt een extra dimensie te bieden aan onze (toekomstige) klanten,” aldus Dieuwke Moerman, Directeur Sales & Marketing.
“De samenwerking met Compass geeft ons de ideale mogelijkheid om nu gezamenlijk en pro-actief invulling te geven aan onze sociale missie binnen het grote en groeiende netwerk van Compass. De, op termijn, verbreding van onze horeca- en cateringleerlijnen naar de facilitaire dienstverlening doet een lang gekoesterde wens van ons uitkomen”, aldus Bartel Geleijnse, Co-Founder en Directeur The Colour Kitchen.